Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
regulamin oraz podsstawowe wiadomości -sytrysy

regulamin oraz podsstawowe wiadomości -sytrysy

Witam ponownie ^^ tylko że teraz nie Julka ni Wercia a Sebek :P

napisze regulamin wstępowania do sytrysów ;)

 

wstęp ;

  1. czytasz regulamin i stosujesz sie do niego!
  2. jeśli jesteś dziewczyną musisz jakoś przekonać do siebie któregoś z nas..podaje nasze gg ; ja-2703527,darek-8578780,daniel-5304952,michal-4803434 do ktoregos z nas piszesz "jestem<imie>mam<wiek>lat,inetersuje sie<czyms tam>my ci zadajemy jedno pytanie a ty musisz odpowiedziec,pytania zawsze są proste i trzeba tylko pomyslec.oraz zdać test pingwina.*
  3. jeśli jesteś chłopakiem musisz przekonać do siebie którąs z dziewczyn,werka-7769883,julka-3242967 wybierasz piszesz tak samo jak na góże pisze i również dostajesz pytanie.i zdajesz test pingwina.*
  4. musisz podac kilka rzeczy o sobie,jakąś rzecz która będzie wspolną tajemnicą.tylko bez ściemy.
  5. wszyscy w grupie muszą sie lubiec i nawet nie próbować kłocic,w przypadku gdzie ktoś chodzi z kimś do szkoły,można na sobie polegac i kryć w niektórych sytuacjach.
  6. Dziekujemy za uwagę.Życzymy mile spędzonego czasu z nami.

*co to jest test pingwina?

  1. przedstawiasz nam się poprostu i wysyłasz nam jakieś mp3 lub gifka,musi być to coś aby przypominało Ciebie.Innymi słowy-twój avatar.
  2. pytamy w jakim zakresie wiadomości jesteś.
  3. przyrzekasz nam przyjazn i lojalność po klotni z nami lub odejściu.
  4. obiecujesz ze nauczysz sie na pamiec jeśli bedzie to coś co wymyśli wspolnie.(np.nasz hymn)
  5. wszelkie uwagi kieruj na numery gg 2703527 lub 7769883
  6.  dziekujemy prezencikiem dla Ciebie :)

~raporty~

P : co tą są raporty?

O : raporty są to notki na blogu lub (jeśli możliwe) w zeszycie.

P : co w nich piszemy?

O : piszemy tam wszystkie informacje,pomysły co zrobiliśmy i co planujemy.

P : kto je pisze?

O : dwie osoby które prowadzą całą grupkę muszą pisać codziennie takie raporty.

P : czy są w nich poniżenia,powyższenia?

O : nie obrażamy w nich nikogo ale działamy na zasadzie plus i minus(np.plus za pomoc komuś a minus za nie pocieszenie w trudnej sytuacji)

~jeśli chcesz odejść możesz ale tylko pod tymi warunkami~

  1. podajesz jescze raz imie lub ksywke
  2. ile zdobyłeś odznak*
  3. powód dlaczego chcesz nas opuścić
  4. potwierdzasz to dwa razy
  5. przysiegasz że nikomu o nas nie będziesz opowiadał i będziesz już zawsze nasztm wrogiem..bez ale!

~odznaki~

P : co to są odznaki?

O : Odznaki to inaczej gifki lub mp3-ójki

P : za co dostajemy?

O : mp3-za pomoc komuś

gifek-za dobre słowo,napisanie notki itp.

p : co dają odznaki?

10 mp3-zastępca przewodniczącej

10 gifków-zastępca zastępcy przewodniczącej

P : co to jest megioc special?

O : to oznaka takich delfinków których cieżko dobyć ale jeśli się zdobędzie oznacza to że możesz być przewodniczącym.

P : za co dostanę ją?

O : za jakiś niesamowity wyczyn.(np.skok bungee)

to chyba dzisiaj wszystko,zapisuje sie ktos?pisac na gg;-)


Głosuj (0)

sytrysy 2/05/2007 19:21:21 [Powrót] A co, ty o tym sądzisz?



super ten nasz blog..ciekawe czy ten minus wpisze mi werka :PP
Adrian
| brak www IP:.*.*.*.*.*

Darek..ja to zrobie :P
Zaraz new noteczka ;**
Julcia-r
| brak www IP:.*.*.*.*.*

Madzia przyjęta :)
Więcej w new notce ;*
Tylko niech ją ktoś opublikuje.. bo mnie sie nie chce :P a jest jako szkic..gifka dajcie tam i tile ;D
Daruś
| brak www IP:.*.*.*.*.*

wpadniecie na moja prywatną stronke? zalozylam i sama prowadze :)
zapisuje sie do was :*
napisałam do darka czekam aż odpisze :)
madzia
| brak www IP:.*.*.*.*.*

i po co to wszystko internetowa paczka? Ten regulamin pszypomina regulamin harcerzyków hehe a nawet zuchów lol
Ktoś
| brak www IP:.*.*.*.*.*

Hej! Nio piękny cały regulamin ;*
Ciekawe czy ktoś zechce :)
A jak nie to nie xD I tak nam się fajnie w tylu bywa ;D
Ale nowych chcemy te$ch :P
&nbsp;
sytrysy
| http://wercia145.blogasek.pl IP:.*.*.*.*.*





Zapisy do sytrysów

PowróT na głóWną StroNKę :)

księga

VI VII VIII

2007
VIII
V


Blog Wercji
Mój blog
Odśwież stronę
Marty :)
Darka
Werki
Moje
Sebka
Jarka
Daniela
Adrianka


Wercja dla Nas :]

Music By Sebastianek_89